Ben derinden etkileyen bir kitap oldu. Herkesin okuyup üzerine düşünmesi gerekiyor. Göz göre göre bi çocuğun yaşadıkları içimi çok ama çok acıttı. Aile kurumunu ,ana babalığı , öğretmenliği çok sorguladım. Bunlar bir çocuğu koruyamıyorsa kim koruyacak!!!
Gözlerimin önünde beklenmedik bir mekanizma harekete geçmişti; sorduğum her soruya bir yanıtı vardı,
“Peki sırtındaki?”,”Çarptım”’,
”Ya karnındaki?”,”Düştüm”;
hepsinin nerede ve ne zaman olduğunu anlatıyordu, bir yanıt bulamadığı zaman, sadece “Unuttum,”
diyordu ve sakin bir biçimde ekliyordu:
”Ben çok sakarım.”