Fadime köse

“ Sevsem ne olacak, sevmesem ne olacak? Bu işleri artık bıraktım,
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kendi kendinin efendisi olursan efendilere gerek kalmaz.
Yorgunlugunun nedeni, uykusuz geçen gece, yolculuk ya da heyecan değildi, hayattan korkunç şekilde yorulduğunu hissediyordu.
Şair ruhlu, hayalci insanlar yalnızlığı kaldıramazlar,”
Uyumak istiyorum, uyuyamıyorum, düşünmeyeyim diyorum, onu da yapamıyorum.