Fadime köse

“ Sevsem ne olacak, sevmesem ne olacak? Bu işleri artık bıraktım,
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kendi kendinin efendisi olursan efendilere gerek kalmaz.
Yorgunlugunun nedeni, uykusuz geçen gece, yolculuk ya da heyecan değildi, hayattan korkunç şekilde yorulduğunu hissediyordu.
Şair ruhlu, hayalci insanlar yalnızlığı kaldıramazlar,”
Uyumak istiyorum, uyuyamıyorum, düşünmeyeyim diyorum, onu da yapamıyorum.