Hayatta üzerimize gelen dev dalgalarla her zaman mücadele edemeyiz. Bazen aralardan kıvrıla kıvrıla sörf yapmayı öğrenmemiz gerekir. Bu da bir yol, öyle değil mi?
Okurken kafam karıştı ve sürekli ben ne okuyorum böyle dedim durdum. Hatta bir yerden sonra kitabı bırakmayı bile düşündüm. Ama inceleme yazılarını okuyunca bundan vazgeçtim. Gerçekten de 14.bölümden sonra hikayenin düğümleri çözüldü ve satırlar akıp gitti. Bunun yanında çok fazla isim olması, sürekli atıflar ve göndermelere yer vermesi akışı bozuyor, okumayı zorlaştırıyor bana göre. Bazı yerlerde cümle gereksiz yere uzatılmış, e harfinin eksikliğini tamamlamak için içinde e harfi olmayan konuyla alakalı bütün kelimeler sıralanmış sanki. Benim için zor bir kitaptı. Ama okuduğuma değdi yine de.