Başları sıkıcıydı, sonrasında biraz açıldı ve sonları daha güzel bir hal aldı. Ezilmiş, irdelenmiş bir kızın antikahraman olma yolunda depara geçisini okuyoruz bu kitapta. Adalina, babası tarafından kötü muamele görmüş- sevgisiz büyümüş bir malfetto. Yani işaretli. Babası yıllarca onun yeteneğini öğrenmeye çalışmış fakat başaramamış. Adalina da kendi yeteneğinden bir haber. Bir gün ölüm cezası aldığı sırada idam edilecekken kendilerine Genç Elitler adını veren bir grup malfetto tarafından kurtarılıyor ve yeteneğini keşfetme hikayesi başlıyor. Eşsiz ve inanılmaz güzel bir yeteneği olduğunu ve korku ile güçlendiğini size söylesem eminim ‘Vay be’ dersiniz. Fakat bu müthiş potansiyele rağmen Adalina’nın dengesizlikleri, elitlere ısınamamış olmam kitabı benim için biraz sıkıcı bir hale getirdi. Ne kadar büyük bir güç potansiyeli olursa olsun benim için bir karakter hisleriyle orantılı bir güce sahiptir. Bu da kendine acıyan, sürekli geçmişinin yasını tutan Adalina yer yer beni hayattan soğuttu demektir. Son ana kadar toparlan artık kurban olduğum deyip durdum. Son anda lwl atladı, o final güzel bir kapı bıraktı da kitabı gülümseyerek kapattım.