Finalden hiç hoşlanmadım. Tamam son kısım gerçekten güzeldi fakan June gibi bir karaktere o noktaya gidene dek seçtiği yolu yakıştıramadım. Araya giren o zaman, boşa geçen yıllar... June’un tam da mantıklı değil duygusal davranacağının tutması. Çok yanlış. Çok çok yanlış. June, Day’in seçim şansını elinden alarak yanlış bir yola saptı. Yazar bunu istediği kadar süsleyip püsleyip dramatize etmeye çalışsın. Bu zeki bir karakterin yapacağı bir şey değil. Day geçmişiyle başa çıkabilecek, kendi seçimini yapabilecek, her şeye rağmen mutlu olmayı başarabilecek biriydi. June hangi akla hizmet, onun yerine seçim yaptı? Onun yerine karar verdi? Bu nasıl mantık? Nasıl dehalık. Başka bir sürü yol vardı ve en saçma olanı seçti. Bu tüm seri boyunca June’a yüklenen akıl, mantık detaylarını benim gözümde yerin dibine çekti. Ben Day’in yerinde olsam sırf bunun için onu asla affetmezdim. Yine de son sahne kalbimi çalmadı desem yalan olur.