Ömer Faruk Sevim

Ömer Faruk Sevim
@faruksevim_
Ögrenci
Üniversite
Çanakkale / Sakarya
Karasu, 28 Ocak
7 okur puanı
Mayıs 2017 tarihinde katıldı
Açlığın hangi raddesi?? "Ufak bir taş parçası bulmuştum, temizleyip ağzıma attım, dilimin üzerinde bir şey olsun diyerek."
Sayfa 74·Kitabı okudu
Ömer Faruk Sevim isimli okura yanıt verildi
Ömer Faruk Sevim
İyi okumalar Hilal hanım bende kitap seçiminiz için sizi tebrik ediyorum.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Açlığın hangi raddesi?? "Ufak bir taş parçası bulmuştum, temizleyip ağzıma attım, dilimin üzerinde bir şey olsun diyerek."
Sayfa 74·Kitabı okudu
Ömer Faruk Sevim
Bu kitabı bende okuduğumda aşırı şaşırdım ilerlerde daha fena şeyler göreceksin açlığı cidden derinliklerine kadar yaşatıyor.
Babasız büyüyen kadınların yaşları kaç olursa olsun, bir yanları hep çocuktur. Ve daima öyle kalırlar. Hayatında en büyük darbeyi ilk güvendiği adamdan, yani babasından aldıkları için birine güvenirken çok kaygılıdırlar. Bazı kadınlar da öyle bir tükenmiştir ki, "Beni babam yarım bıraktı, başka bir adam nasıl tamamlasın ki?" bakış açısıyla bakar hayata. Bence en güzel bu kadınları sevmek lazım. Sevmek lazım ki her adamın aynı olmadığını görsünler. Ben babası tarafından yarım bırakılan kadınların güzel sevdiğine inanıyorum. Çünkü onların sevgisi başkadır. Onların sevgisi yarım bırakılmışlık kokar, eksik hissetmek kokar, sahip çıkmak kokar, hüzün kokar. Çünkü onlar sevdikleri adamları babalarının bıraktığı boşluğa rağmen güzel sevip, güzel sahip çıkarlar. Sahip çıkma duygusunu sevdikleri adamlardan hissettikleri zaman o adamlara hayatlarını adarlar. O kadınlar zaten babaları tarafından bırakıldıklarında hissedecekleri ve yaşayacakları acı kotasını fazlasıyla doldurmuşlardır. Ve böyle bir kadın sevilecekse eksik hissettiği ve mahrum bırakıldığı yanlarından sevilmelidir.
Sayfa 154
Ömer Faruk Sevim isimli okura yanıt verildi
Ömer Faruk Sevim
Fikrimi beyan etme olanağına sahibim
Babasız büyüyen kadınların yaşları kaç olursa olsun, bir yanları hep çocuktur. Ve daima öyle kalırlar. Hayatında en büyük darbeyi ilk güvendiği adamdan, yani babasından aldıkları için birine güvenirken çok kaygılıdırlar. Bazı kadınlar da öyle bir tükenmiştir ki, "Beni babam yarım bıraktı, başka bir adam nasıl tamamlasın ki?" bakış açısıyla bakar hayata. Bence en güzel bu kadınları sevmek lazım. Sevmek lazım ki her adamın aynı olmadığını görsünler. Ben babası tarafından yarım bırakılan kadınların güzel sevdiğine inanıyorum. Çünkü onların sevgisi başkadır. Onların sevgisi yarım bırakılmışlık kokar, eksik hissetmek kokar, sahip çıkmak kokar, hüzün kokar. Çünkü onlar sevdikleri adamları babalarının bıraktığı boşluğa rağmen güzel sevip, güzel sahip çıkarlar. Sahip çıkma duygusunu sevdikleri adamlardan hissettikleri zaman o adamlara hayatlarını adarlar. O kadınlar zaten babaları tarafından bırakıldıklarında hissedecekleri ve yaşayacakları acı kotasını fazlasıyla doldurmuşlardır. Ve böyle bir kadın sevilecekse eksik hissettiği ve mahrum bırakıldığı yanlarından sevilmelidir.
Sayfa 154
Ömer Faruk Sevim
Bu kitabın nesini okudun