Kalabalığın içinde görürüm onu arada bir yanımdan geçer,
gülümser de geçerken, düşünürüm:
-Nasıl? gülebiliyor ki? derim.
Arkasından benim de dudağım kıvrılıverir, gülümserim
acıyla alay eder gibi,
düşünürüm o zaman:
-Ya o da, derim, ya o da, benim gibi gülüyorsa?...