Bir kitapçı abimden duyduğum kadarıyla Ayşe Kulin’in adı gibi “Son” kitabıymış. Umarım bu doğru bir tespit olmaz.
Zira yazarın hangi kitabını elime aldıysam memnuniyetsizlik, bezginlik vs duyguları hiç hissetmedim.
Yakın zamana kadar çok fazla okuyan biri olmama rağmen her seferinde eserlerini tat alarak okudum. Bu eser de aynı tattaydı. Umarım sizler de okurken aynı tadı alırsınız.