Kişisel gelişim kitaplarini okumak ama okurken de sıkılmamak isteyenler icin hikayelestirilerek yazilmis güzel bir kitap. Acikcasi ben, abartildigi kadar etkilenmedim. Tabi bu demek degil ki kitap vasatin altinda. Ozetlemek gerekirse : Gayet güzel bir kitap. Cevrenizdekilerin abartilarina kulak asarak beklentilerinizi yukseltirseniz tatmin edici olmayabilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9 yasindaki yegenim evde kendi kendine oynarken kapi esiginden onu izlemenin verdigi tadi hikayedeki cocugun dogayla icice benzetmeleri ve onlarla konusmalarini okurken aldim. Bu acidan baktigimda kucuklugumde yalniz kaldigim zamanlardaki cocuklugumdan kucuk kareler gozumde canlandi. Cocugun ve dedenin uyumu ve dogaya saygilari sanırım günümüzde beceremedigimiz esas olan sey. En sonda Mümin dedenin bütün deger yargilarini kizi ve torunu icin cignemesi, cocugun sonundan daha cok etkiledi beni. Okunmasini siddetle tavsiye edebilecigim akici bir kitap.