N.K.A

N.K.A
@fatma_cpr12
Çünkü acı , gidenin degil kalanın hikayesidir ve hikayeyi hep kalanlar bitirir.
mimari dekoratif Sanatlar
14 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sana kızgın değilim, kırgın da... Bitmesi gerekiyormuş bitti, hepsi bu. Üzülmedim değil, hala canım nasıl yanıyor bilemezsin. Biliyorum ki böyle derin bir acının nedeni, tarifsiz bir mutluluğun bitmesiydi. Her şeye rağmen, hayatıma uğradığın için teşekkür ederim...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
...insan zaten kendi kendisinin celladıyken başkalarının cezalarına nasıl tahammül edebilirdi ki ?..
Edebiyat
"Geri mi geldim?" "Fedakârlığını kabul etmedim,geri çevirdim." Ağzımdan küçük bir ,Ah'ın oluştuğunu hissettim,ama ses dudaklarımdan öteye geçemedi. "Benim için bir insan vücuduna sahip olma şansını teptiğini mi söylüyorsun?" Bandajlı elimi kaldırdı. Gazlı bez katlarının altındaki boğumlarım Jules'a attığım yumrukların etkisiyle sızlamaya devam ediyordu. Patch hiç acele etmeden, tek tek bütün parmaklarımı öptü. Gözlerini gözlerimden bir an olsun ayırmamıştı. "Sen olmazsan,bir bedene sahip olmanın ne anlamı kalır ki?"..
Sayfa 405·Kitabı okudu
Fantastik Edebiyat