Sahafları normal kitapçılardan daha çok severim. Biri okumuş , not almış , yaşamış , hissetmiş, okurken çay içmiş, kahve içmiş, sevdiğini hatırlamış, kalp çizip baş harflerini yazmış... Sonuna kadar yaşamış o kitabı.
Bu yüzden satırların altını bastıra bastıra çizerim. Bazı şeyler eskidikçe güzel, eskidikçe kıymetli.
Çünkü bazı şeyler, kusurlu olduğu için kusursuz 💙
Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya her şeyim ya hiçim, sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolaşıyor.