Ben fantastik dünyayı çok seven ve çok merak duyan biriyim çevremdeki herkes diziyi izliyor. Spoiler yemeden seriye bir adım atmak istedim.
Çok fazla betimleme ve karakter bazen kafamı karıştırıp ya dizisi var izlesene mantığına sürüklese de inatla kitabını okumak için direniyorum.
Daha yolun başında da olsam bu kitap ve serisi için gerçekten çok heyecanlıyım.
Yaşasın Fantastik Dünya!