‘Gurbetlik zor…Anladım ki giden ben gelen benle aynı değilmiş. Asıl kalana zormuş, asıl onlar değişiyormuş. Hiçbir şey de hiç kimse de bıraktığın gibi olmuyormuş.’
…Güzel yerdi, tam bir köy kahvehanesi. İskemlelere oturmuş yaşlı amcalar, içeride buram buram taze çay kokusu, radyoda derinden gelen sabah haberlerinin sesi, sobanın sıcağı…