ғαтʍɑɑlҽw ツ

ғαтʍɑɑlҽw ツ
@fatmalew
ɑrşīv-kįtɑpʟɑrdɑɴ-sɑtırɑrɑsı-ɴotlɑrıʍツ 𝕝ü𝕥𝕗𝕖𝕟! 𝕜𝕚𝕥𝕒𝕡𝕤𝕖𝕧𝕖𝕣𝕝𝕖𝕣, yıl içinde belli aralıklarla, düzenli okuma yapan okurlar 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕓𝕖 𝕒𝕝𝕤ı𝕟!
Bana "Ömür nedir?" diye sorsalar hiç tereddüt etmeden "Yoldur!" derim. Ömür bir yoldur, hiç durmadan hep gittiğim bir yol..
Sayfa 20 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
Reklam
Ben gitmelerle gelmeler arasında kalan biriyim….gitmek her zaman kolaydır. Zor olan kalmak bence. Yok aslında yanılıyorum ya da kendimi kandırıyorum. Çünkü gitmekle de gidilmiyor ki.
Sayfa 19 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
Yollar, seni gide gide usandım...
Sayfa 19 - Nesil Yayınları
Hikaye-Öykü
Uzun uzun oldu sen&ben olmayalı.
Sayfa 21 - Destek Yayınevi
Edebiyat
Belki de kaybettiklerine üzülmek için ayırcağın zamanı, kazanabileceklerin için harcamalısın..
Sayfa 20 - Destek Yayınevi
Edebiyat
Reklam