Fatoş

Fatoş
@fatmazel_a
İnsanlar kırıcıydı, kitaplara kaçtım
Toplumumuzda fikirlerden çok somut varlıklar insanları tatmin ediyor, çocuk doğurmak üst düzey bir yetenekmiş gibi lanse ediliyor. İstemiyorum, düşünmüyorum dendiğinde evlenilecek adam bulamıyor da evlilik veya çocuk istemiyor gibisinden düşünülüp dalga konusu bile olabiliyor.Çünkü evlilik ve çocuk üst düzey yetenek isteyen olaylar (!)

Batuhan

@glrrbatuhan
·
Pek çoğumuz, sırf çocuk sahibi olanları kıskandığımız için çocuk yapıyoruz. Çocuğumuz olduğunda, çocuksuzlara sanki bir eksikleri varmış gibi bakıyoruz. Onları kıskandırıyoruz, bize gıpta etsinler istiyoruz, çocuk sahibi olsunlar diye onları yüreklendiriyoruz. Kısır olmayan, sağlıklı kadın ve erkekler olduğumuzu kendimize ispatlamak için çocuk yapıyoruz. Sayısız çocuk bu yüzden dünyaya geliyor. Ama artık iş işten geçmiş oluyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim yalnızlığım insanlarla dolu🍂
İnsan ve Duygular
Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten; babasının işten eve dönmesini beklemek,sevgiliden gelecek,ama hiç gelmeyen mektubu, yıl sonu sınavlarını,treni, otobüsü, telefonu,tatilleri,tatillerin sonunu beklemek,hep beklemek.
Sayfa 42·Kitabı okuyor
Övünmek insanoğlunun neyine ki Bay Noah. Başlangıcı bir damla meni,sonu da balçık olan bir bedenin övünmesi ne beyhude şey...

Fatoş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·528 syf.·
Beğendi
·
2021 8. kitabı
İskender Pala
8.7/10 · 12,3bin okunma