Fatoş

Fatoş
@fatmazel_a
İnsanlar kırıcıydı, kitaplara kaçtım
Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten; babasının işten eve dönmesini beklemek,sevgiliden gelecek,ama hiç gelmeyen mektubu, yıl sonu sınavlarını,treni, otobüsü, telefonu,tatilleri,tatillerin sonunu beklemek,hep beklemek.
Sayfa 42·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Övünmek insanoğlunun neyine ki Bay Noah. Başlangıcı bir damla meni,sonu da balçık olan bir bedenin övünmesi ne beyhude şey...
Ben zalimler çağında yaşayan bir alçaktım.