Ben onların Stiller'i değilim. Benden ne istiyor bunlar? Ben mutsuz, değersiz, önemsiz bir insanım, geride bıraktığım bir hayat yok, hiçbir hayat yok. Ne diye uydurma şeyler anlatıyorum? Sırf beni yalnızlığımla baş başa bıraksınlar diye, önemsizliğimle, gerçekliğimle; çünkü kaçış diye bir şey yoktur, onların bana sunduğuysa bir kaçış, özgürlük değil, bir rolün kalıbına sığınış. Neden vazgeçmiyorlar?