Varlıklıydılar. Evlerinde hiçbir eksik yoktu. Bununla birlikte, yalnızlıktan ölüyorlardı,dost bir ses duyma arzusuyla ölüyorlardı. Evimizin yanı başında onların durumunda bulunan birilerinin olup olmadığını nereden biliyoruz?
Tinsel ya da toplumsal her türlü önyargıdan ne kadar uzak durursak duralım, bir ölçüde etkilerinde kalırız, hatta yaşayışımızı bunların en iyilerine (iyi ve kötü önyargılar vardır) uydururuz.