Geçerdi, aslında yaşadığımız her şey er ya da geç geçerdi. Bedenimize aldığımız yaralar geçerdi. Ruhumuza aldığımız yarlar da bir süre sonra eskisi gibi acıtmadığı için onlar da geçerdi . Kalbimize aldığımız yaralar ise asla geçmeyecek gibi hissettirse de zamanla onların da geçtiğini görürdük. Hangi acı geçmezdi biliyor musunuz? Aklımıza aldığımız yaralar geçmezdi . Beden iyileşir , ruh güçlenir , kalp tecrübe edinir ama akıl hep aynı kalırdı …