Şahadet️ Güzelsoy

Şahadet️ Güzelsoy
@fehvahanim
Allah’a çağıran, dine ve dünyaya yararlı iş yapan ve “Ben müslümanlardanım” diyenden daha güzel sözlü kim vardır?”(Fussilet,33) #224558074 #223901434 #260105655 instagram.com/fehvahanim_
Gandinin de dediği gibi: "Korkaklar sevgisini gösteremez, o cesurların işidir."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1000 kitaba girmeyi unutmuşum😅 Hatırlarında bari hesabımın olduğunu bileyim:)
1000Kitap
Kandiller!
Miraç kandili,Regaib kandili,Berat kandili daha adını dahi bilmediğim kandilleri kutlamıycağız. Çünkü; “Sözlerin en doğrusu Allah’ın kitabıdır, yolların en hayırlısı Muhammed’in yoludur. İşlerin en şerlisi muhdes olanlardır. Dine sonradan sokulan her şey bid’attır, her bid’at dalalettir ve her dalalet ateştedir.” (Müslim) Her bidat diyor farkındaysanız,iyi bidat kötü bidat diye ayırmıyor.İsterse hatim edin kur’an’ı,isterse ayakların ağrıyıncaya kadar kıl namazını,Ne diyor Nebî (sallallâhu aleyhi ve sellem), ”Bizim şu işimizde (din konusunda) ondan olmayan bir şey ihdas eden kimsenin bu ameli merduttur.”(Buhari) Yani kabul edilmez.Bunu söylememize rağmen bir rivayet çıkarıyorlar önümüze.Nedir bu rivayet? Hz.Ömer(radıyallâhu anh)’a iftira atıyorlar. Hz. Ömer’in sahâbe-i kirâmın camide cemaatle teravih namazı kılmalarını, “bu ne güzel bid’at” demeleri için değildir. Hz.Peygamber( sallallâhu aleyhi ve sellem) önceden kıldığı bir namazdır. Nebi (sallallâhu aleyhi ve sellem) farz konulmasını korkuğu için cemaatle namazı terk etti. Yoksa Hiç bir sahabe çıkıp’Ya Ömer,sen bunu diyorsun fakat biz bunda bir delil görmedik’ dememiş. Velhasıl kelam,bid’atlerin dönüşü yoktur. Günahın dönüşü vardır,hata yapar hatandan dönebilirsin. Şeytan bid’atleri o kadar süslü gösterirki,sen bunda hayır bile kazandığını zannedersin…
Mevlid Kandili
Artık ne derece değişicez?
Sosyal medyanın bir tane fitnesiyle karşı karşıyayız. Ya da ben mi sonradan gördüm bilmiyorum ,Allahu alem.:/ Bir şeyleri bu kadar gündemde tutmayalım,biraz popüler kültürün kölesi olmaktan çıkalım. Velhasıl.. 'Dışardan asık suratlı gözüküyorum ama beni bi görseniz var ya,'Saçlarım şöyle', 'Bir tane kol kası yapmışım görseniz!' Subhanallah! bunu söyleyenler,islamin şiarlarını taşıyan insanlar. Hanımlar! Biz örtüyü gizlesin,korusun diye taşıyoruz. Bizi teşir etsin diye değil! Yine hata yapabiliriz ama bunların en önemlisi nasihat almayı bilmemiz gerektiğine inanıyorum. Bu din ancak böyle ıslah olur.
Din
Yön veren yazılar(1-2-3)
Yazarın bu kadar çok açık olması sonunda be! Dedirtti bana. Gerek Sosyal medyadan,anne-baba ahlakından nasıl onlara davranmamız gerektiğini,nasıl daha iyi bir evlat-ebeveyn olacağımızı,hangi amellerle iştigal olmamız gerektiğini ve nasıl ‘tevhid ehliyim’ diyip cahilce yaşadığımızı anlatan 3 seriden oluşan bir kitap. Bunu alıntılarla anlatamayacağım,çünkü her birini yolda okudum :) Yön Veren Yazılar Yön Veren Yazılar 2 Yön Veren Yazılar 3
1000Kitap