“Bu dakikayı da , bu kadını da bulamayacağım bir daha. Her saniyenin üzerine titrer , her birini emip bitirmek isterim. Hiç bir şey gözümden kaçmaz. Her şeyi unutulmaz bir biçimde yerleştiririm gönlüme. Ne o güzelim gözlerin kaçamak sevecenliğini , tatlılığını, ne sokağın gürültüsünü ne de nerdeyse ışıyacak günün aldatıcı aydınlığını gözden kaçırırım .”
“Eğer tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, yine aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da olduğunu, benim de ruhumun olduğunu öğrettin...”