Eğer Kierkegaard Facebook'ta olsa veya size YouTube'dan bir video yollayabilseydi, biz Prozac'ı dinleyenlerin kadim psikolojik ve manevi bozukluk ayrımına sağır kaldığını, depresyon ve ümitsizliği ayırt edemediğimizi söyleyecekti. Üstadımız Kierkegaard'a göre insan sonsuz ve sonlu olanın, ebedî ve fani olanın, özgürlük ve ihtiyacın bir terkibinden ibarettir ve ümitsizlik de bu terkipte bir dengesizlik olması durumunda ortaya çıkar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!