Acemi okur كولسوم

Acemi okur كولسوم
@fenciiii35
Tabularımı kendim yazdım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lütfen lütfen daha çok kitap okuma gücü ver bana Allahıııım 🤓🙃🎯 Klinik
El Kızı başlayalım bakalım şu meşhur kitaba 🙃🙂
Bir yoldan bazen geri dönmenin de ilerlemek olduğunu öğrendiğim yaşlardayım…🍁
Küçük Kara Balık çünkü öğrenmek asla bitmeyecek bir eylem…