Uzuuun zamandır gördüğüm, sonrasında elime geçse de herkes o kadar çok övdüğü için okumayı ertelediğim kitabı sonunda okudum... Christina ve Lauren ikilisinin daha önce Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama Rehberi kitabını okumuş ve çok sevmiştim. Kalemine aşina olduğunuz yazarları okumak daha güvende hissettiriyor. Bunu da beğendim mi beğendim, çokça eğlendiğim yerler oldu. Olive'i çok sevdim, Ethan'la başlardaki atışmaları çok hoşuma gitti. Birbirlerine sürekli bilerek başka adlarla seslenmeleri çok komikti. Ethan'ı da sevdim baya ama Dane konusundaki tavrı ve sonrasında Olive'e olan inançsızlığı beni çok sinirlendirdi. Gerçi bebeğim Olive iyi süründürdü onu ve Ethan'ın kendini affettirme şekli de güzeldi. Aynı şeyi Ami için yaptı mı hayır, yapmalı mıydı bilemiyorum. İkizi Ami de Olive'e çok kırıcı konuştu ama bizim yufka yürekli ikizine kıyamayan Olive'imiz biraz kolay affetti onu. Aslında durup bakınca ve empati yaptığında Ami'nin durumu da çok üzücü, olayın sıcaklığıyla böyle bir tepki verdiğini anlayabiliyorsun ama yine de Olive için baya üzülmüştüm. Kırılsa da kendi ikizinin üzüntüsü yüzünden kendi kırgınlığını görmekten geldi. Olive'in yerinde olmak da çok zor bir tarafta kardeşinizin duyguları diğer tarafta gerçekler. Ama ben her ne olursa olsun gerçeklerden yana olurdum sanırım. Ki Olive de eninde sonunda benim gibi düşündü. Ami gibi bir ikizim olsa bu gerçekten yorucu olurdu bu arada. İlk başta nötr olarak başladım sonrasında Olive'e tavrına kızdım ama en nihayetinde o güçlü duruşunu sevdim. Keşke Ami ve Lucas'ın da ilişkisini okusaydık demedim değil. 4 yaşındaki kızına bakan bekar bir baba olması ilgimi çekti. Kurguda klişeler mevcut, gayet tahmin edilebilir olaylar oluyor ama kendini gayet zevkle okutuyor. Eksi yön olarak biraz duygu eksiklikleri mevcuttu bana