“Sevgi, dostum Govinda her şeyin başı gibi görünüyor bana. Dünyanın içyüzünü görmek, onu açıklamak, onu aşağılamak büyük düşünürlerin işidir. Ama benim için önemli olan tek şey, dünyayı sevebilmektir, onu aşağılamamak, ona ve kendime hınç ve nefret beslememek, ona, kendime ve tüm varlıklara sevgiyle, hayranlıkla, huşuyla bakabilmektir.”