Feride Işık Şeker

“Ben elimden geleni yaptım” kadar güzel cümle yokmuş…
Sayfa 95 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Hikaye-Öykü
Reklam
Büyük hayallerle çok zaman kaybettik, artık basit şeylerin zamanıdır Osman.
Sayfa 84 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Hikaye-Öykü
Hayatın insanın elinden neyi, ne zaman alacağı hiç belli olmuyor. Mümkünken gülmek, akarken doldurmak gerekiyor.
Sayfa 78 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Hikaye-Öykü
Bireysel düzlemde başımıza ne geliyorsa,kendimizi bu kadar kurcalamaktan geliyor bence. İnsan denilen makine çok bızıklanınca bozuluyor.
Sayfa 77 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Öykü
“Onu unutacağımı sandığım da olmuyor değildi. Ama unutmak insanın yapacağı değil, başına gelen bir şeydir ve benim başıma gelmedi.”
Sayfa 75 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Öykü
Reklam