Kitabın adı, kitabı tamamiyle özetlemektedir. Kadınların kendine ait bir odaları olmalı. Yani özgürlük alanı olmalı, özgür olmalı. Kadın hak ettiği değeri görmeli. Tarih sayfalarında ne yazıkki bu görülmemektedir. Kadın hakkında da hiç bir bilgi yoktur. Kadın hakları, kadınların yaşadıkları sıkıntılara değinmesi açısından kitap manevi anlamda değerli. Fakat ilk iki bölüm birbirinden kopuk o kadar karışık cümlelerle dolu ki sıkılmamak ve kitabı yarıda bırakmamak büyük sabır işi. Kitabın son sayfalarına kadar bu karışık, anlaşılması zor cümleler devam ediyor. Bir solukta değil, nefes almaktan yorularak okunacak bir roman.