Umut

Umut
@fermanlideli
Benim hala Umudum var. Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar... Bir kez daha dene.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
NÖTR
5/10
·148 syf.·
2024 2. kitabı
Yola Çık Siddhartha yoldan çıkma.Yola çıkıp varmayan,yoldan çıkıp varan yoktur. Kitap ile ilgili düşüncem nötr.Evet Olumlu demek ya da olumsuz demek gelmiyor içimden.
1000Kitap
SiddharthaHermann Hesse · Can Yayınları · 202447,1bin okunma
Güç
Güç bir iştir çünkü, hayli güç bir iştir.
Sayfa 34 - Can
1000Kitap