Benim hala Umudum var.
Unutma Umut iyi bir şeydir, belki de en iyisi. Ve iyi şeyler asla ölmez. Korktukça tutsak, Umut ettikçe özgürsün. Tüm dünya vazgeç dediğinde Umut fısıldar...
Bir kez daha dene.
Yola Çık Siddhartha yoldan çıkma.Yola çıkıp varmayan,yoldan çıkıp varan yoktur.
Kitap ile ilgili düşüncem nötr.Evet Olumlu demek ya da olumsuz demek gelmiyor içimden.