Birşeye karşı hissettiğimiz duygu,ona verdiğimiz değerle aynı oranda büyüyor. Ölüm kadar yaşamayı ciddiye alsaydım,
Şu an çoğu şeye geç kalmış hissetmezdim. Bu da benim eksiğim olsun napalım. Biri etini bükse acısı geçiyor da, kendini dövmenin acısı geçmiyor…