Ferhan

Ferhan
@ferosko
Ama insan, nefessiz kalmadan nefesin, hapsedilmeden özgürlüğün, ölümle yüzleşmeden yaşamın kıymetini bilemiyordu.
Alıntı
Reklam
Ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile...
Alıntı
Hiç kimseye düşman olmadan yetiştirilmiştik. Bu işin iyi tarafıydı ama bir de geçmişimiz konusundaki korkunç cehaletimiz vardı.
Sayfa 153·Kitabı okudu
"Türkiye iyi evlatlarını boğan, kötüleri ise ödüllendiren bir ülke olarak bugünlere kadar geldi..."
Sayfa 13 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
1000Kitap
Var mı önerisi olan?
Dünyadan çok sıkıldım. Gidebileceğim gezegen arıyorum.
KafkaOkur Dergisi, 102. Sayı, Eylül 2025.·Kitabı okudu
Alıntı