- Ama kötülük... acımasızlık... ve vahşet... insanın özünde var.
- İyilik de, merhamet de, sevgi de var ama.
- Kötü, iyi olabilir mi?
- Denemeye değmez mi sence?
- İnsan... kaderini değiştirebilir mi?
- İnsan kaderinin bir kısmını zaten kendisi yazar.
- Ben kaderimi kendim yazmadım... Bana kalsa... hiç böyle yazmazdım...