Derin bir kuyuya düşmemek için bir kadına tutundum ama asıl kuyu oradaymış, bilememişim. O an düşsem sadece ölecektim, şimdi hala düşüyorum ve bu sonrasızlık düşüncesi ölmekten daha çok acı veriyor." Aşkından adeta gözü kör olmuş bir adamın hikayesi bu. Annesinin vefatiyla hayatında kocaman bir boşluk oluşmuş üzerine şeyh babasınında vefatı ve sonrasında gerçekleşen olaylar. "İnsanın çaresizliği ne kadar büyükse, kendisini teselli edebilecek en saçma hayallere inanma ihtiyacı da o kadar büyüktür" diyor kahramanımız. Beklenmedik bir sonla biten bu hikayeyi okumanızı tavsiye ederim
...Alıntılar
Bu dünyada hiçbir düşmanım yok, çünkü en çetin kavgaları kendi içimde yaşıyorum.
Bir insanın bir insanı gerçekten taniyabilecegine dair bütün inancımı kaybettim.
Yürüdüğün yolun ışıklandırılmış olması, gideceğin yerin aydınlık olması anlamına gelmez.
Iyi insanların yüzlerini daha çok görsem hayat gerçekten güzelleşecek...