Feyza İyim

İnsanlığımı Yitirirken - Her şey geçip gidiyor.
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zaman kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde “insan” dünyasında tek gerçek bu. Her şey geçip gidiyor.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İnsanlığımı Yitirirken - Aşağılanma Hissi
“Ah? Sadece bu kadar mı var?” Masumca sormuştu fakat bu sözler iliklerime kadar acı verdi. İlk kez sevdiğim bir insanın sesi canımı acıtmıştı. Sahip olduğum tek şeyin bunlar olup olmadığı önemli değildi. O üç bozukluk para değillerdi. Daha önce hiç tatmadığım özel bir tür aşağılamaydılar.
Sayfa 57·Kitabı okudu

Feyza İyim

, bir kitap okudu
8/10
·128 syf.··
2025 39. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,3bin okunma