‘’Hikaye nerede başlıyor, gerçek nerede bitiyormuş ?’’
‘’Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az, kiminde daha çok.’‘
’Gördüğünüz gibi her şey bir hikayedir ‘’ dedim, ‘’ve nereye kadar gerçek olduğunu bilmemize imkan yoktur. İnsanlar birbirine durmadan yalan söyler.’’