"Sonra da yüreğimin herhalde sert bir kabuğu olduğunu ve pek az kişinin o kabuğu delebildiğini ve belki de bunun için bir türlü doğru dürüst sevmeyi beceremediğimi de ekledim."
"O gün gene bir kepazelik yaptığımı, bunu tamire imkân olmadığını bütün varlığımla sinsi, anormal, sinsi bir sevinç duymaktan kendimi alamaz, içimi dolduran acılık zayıflamaya başlayıp ilkin alçakça, melunca bir hazza, sonunda da ciddi vir zevke dönüşünceye dek gizliden gizliye kendi kendimi yiyip bitirirdim."