Resmen beyildim. Okurken yazan kişinin mesleğinin yazarlık olmadığı belli oluyordu. Zaten bı sure sonra merak ederek baktığımda aslen sınıf öğretmeni olduğunu gördüm. O yüzden başlangıç birçok kitapta olduğu gibi biraz sıkıcı. ancak ilerleyince sizi sarıp sarmaliyor,bir çırpıda bitiyor kitap. Bence her eğitimcinin ve öğrencinin okuması gerek. Alfabedeki harflerin sırasına göre yapılan siralamalarin doğurduğu haksızlıklara maruz kalan ogrenci ve öğretmenlerin, Veysel adlı öğrencinin girisimiyle neden böyle sıralandığınin merak edilmesine ve bu sıralamayı kabul ederek uygulamanın ne kadar doğru olduğuna dair sorgulamalar içeriyor. Okul müdürü çok aydın ya da en azından gelişime açık otoriteye sahip insanlar bu durumda olduğu için bu kitap çıkmış piyasaya aksi takdirde Veysel ilk girişiminde okuldan atılır ve konu kapanirdi. Ancak bu şekilde bir idarenin bile özeleştiri yapmasını sağlıyor . Öğrencilere basit görünen konuları sorgulaması gereğinin farkındalığını oluşturuyor. Ayrıca Aziz Nesin in cocuklarina şiirini de içermesine bayıldım.yazilacak çok fazla şey var aslında.ancak kısaca okuyun okutun derim