fidoriaa

fidoriaa

, bir kitap okudu
7/10
·96 syf.·
Beğendi
·
2022 48. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kitaptan okuduğum bir alıntı.Siz ne düşünüyorsunuz?
Kötü insan diye bir şey yoktur. Hepimiz sadece bazen kötü şeyler yapan insanlarız.
Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşaya bilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat