'ruhta ağrıymıymış dersin bir..' Evet ağrır.. hemde öyle bir ağrır ki ağrısından sessiz feryâdı ahu figânı vardır O'nun.. tâki tüm bu sıkınları nefes almak içindir.. nefes alabilmesi de Allah'a bağlanabilmesinde.. zaten bunun için ağlamaz mı ruh sessizce.. Rabbisini istediği için 'bana zikir ver, bana Kur'an-ı Kerim ver, bana namaz ver.' diye..