Neden öfken yangın gibi, amansız bir şekilde yanıyor?
Neden gururun kendi etinden ve kanından olanlardan daha önemli?
Üzerimize böcekmişiz gibi basıldığını bile bile hayatın nasıl tadını çıkarırsın?
Konağında bağışlayıcılığa, şefkate, hoşgörüye yer yok, seni zailim!