Tarik Yuce

Tarik Yuce
@filanfalan
Geldim gidiyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir yıl, iki yıl, on yıl, yirmi yıl... Hep birbirinin benzeri yıllar. Giderek daha da ölüleşen dünya. Düzenli olarak dağdan aşağı iniyormuşum da yukarı çıkıyorum sanıyormuşum sanki. Yaşam ayaklarımın altından kayıp giderken..."
Sayfa 105 - İletişim
Edebiyat
Bana insanlardan mı bahsediyorsun?
İnsanlar mazide ve tarihin yaprakları arasında kaldılar. Bu gördüklerin birer karikatürden başka bir şey değildir.
Sayfa 28