Ama haz da bir faydadır ve sineğe bile hâkim olunsa bundan barbarca, sınırsız bir tür haz vardır.İnsan yaradılışı gereği zorbadır ve acı çektirmeyi sever. Siz de seviyorsunuz.
"Bu sıralarda, insanların birbirlerini aramaları, bulmaları ve birbirlerinin içini seyretmeleri için konuşmanın neden muhakkak surette lazım olmadığını, neden bazı şairlerin boyuna, tabiatın güzelliği karşısında yanlarında konuşmadan gidecek birini aradıklarını anladım"