Üstad büyük sanatçı, mükemmel bi yazar ,...diğer romanlarında olduğu gibi son derece keyifli ve iyi bir iş çıkartmış gerilim sevenler için harika bir kitap
Bana polisiye Romanları sevdiren yazar . Patasana çok akıcı bir dille Yazılmış , sayfaların içinde kaybolacağınız ve bir solukta bitirmek isteğeceğiniz harika bir kitap..