derya

derya
@firdevskacar_
"Hep yalnız kalmak zorunda mıyım?” dedi Anne. “Yalnız yürümek, yalnız dua etmek, yalnız uyumak zorunda mıyım?”
İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence sende simdi herkes gibisin.. #NazımHikmet
Edebiyat
Bazı ilkler son kez yaşanırdı ve bazı sonlar ilkler kadar acıtmazdı..
Edebiyat
"Aslında körlük, umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktı.."
Edebiyat
“Gözlerimizi içimizi gören birer aynaya dönüştürdük, sonuçta gözlerimiz, ağzımızla inkar etmeye çalıştığımız şeyleri çoğu zaman hiç çekincesiz gözler önüne serer hale geldi.”
Edebiyat