Hiçbir varlık gerçek bir vücuda sahip olmadığından, her şeyin dış görünüşü/ cesedi yok olur. Ancak o her şeyi canlı kılan, ayakta tutan "Mutlak Zât" yok olmaz.
Her insanın dört gözü vardır. Bunlardan ikisi başımızdadır; bunlarla dış dünyayı görüp algılarız. Diğer iki göz ise kâlbimizdedir, bunlarla da iç âlemimize ait hisler ve duygularla ilgili olayları görür ve anlarız. Kâlp kör olursa bâsirette kör demektir.