nur

nur
@fknur
Sahiden, ne çok gülmüşümdür, keskin pençeleri olmadığı için kendilerini iyi zanneden zayıflara!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2019 15:15
·
2019 24. kitabı
Kahraman Tazeoğlu
6.7/10 · 23,5bin okunma
Böyle dümdüz bir beynim olacağına hiç olmamasını tercih ederdim.
“Aptal mıdır nedir? Boyuna kitap okuyup düşünür. Biz de çok okuduk ama, faydası olmadı. Neyine kibirlenir acaba? Biz de efendiyiz ama, kimseye kem baktığımız yok...”
"Müziğin sesini duymayanlar dans edenleri deli sanırlar." Friedrich Nietzsche