Sakura さくら✿

Sakura さくら✿
@flamboyant
Okur,yazar,dinler,yaşar
Ölürken yara izi olmaz. Yara izi ''ben kurtuldum'' demektir.''
Sayfa 21
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Övgünüzle övünmem, yerginizle yerinmem.
Gezgin hep hareketlidir, her zaman yeni maceralar, yeni tecrübeler, yeni insanlar arar. Turist ise hep yerinde sayar.
Nefret tuhaf bir şeydir. Onun en güçlü ve şiddetli halini kültürün en düşük olduğu yerlerde görebilirsiniz.
Düşüncelerimin en güzel vuku bulmuş hali
Kimi, kuralları başkalarının öğütlerinde arar ve o görüşü benimser. Başkalarına itaat benliğin çürümesidir bence. Çünkü her insan benzer olmakla birlikte farklıdır da. Ve farklılığımızı tek bir yasa ile gütmek her birimizi alçaltır.