Sakura さくら✿

Sakura さくら✿
@flamboyant
Okur,yazar,dinler,yaşar
Öyledir...
Ne olursa olsun ben söylenilmeyen yalnızca hazmedilmeye çalışılan dertlerin daha Müthiş olduğunu düşünüyorum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen deli olmak ister insan
Yalnız bir şeye kızıyorum kardeşim: Bari bu hiçliği düşünemeyecek kadar aptal olsaydım. Kendimi bir şey zannedebilseydim. İnansaydım.
"Böyle kepaze hayatı, sürüklemekten yoruldum."
Benim ay ışığını ne kadar sevdiğimi bilemezsin.
İstanbul bugün yorgun üzgün ve yaşlanmış Biraz kilo almış, ağlamış yine Rimelleri akıyor..
Müzik