B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
"İyi de neden ağlıyor o zaman ? .... Aşık olmanın her zaman güzel ve eğlenceli birşey olduğunu sanırdım."
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sezen Aksu..
Kolay olmayacak, elbet üzüleceğim Mutlaka bir iz bırakacak Belkide çocuk gibi sana küseceğim Seneler sonra utanarak...🎶
Müzik

B.Helen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2018 32. kitabı
Desiderius Erasmus
7.3/10 · 15,2bin okunma
aşk...
..kendi bedenlerinde olup olmadıklarını bilemezler. Uyanık mı yoksa uykuda mı olduklarının farkında değillerdir...
Edebiyat