B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
"Benim beklediğim aşk başka ! O bütün mantıkların dışında, tarifi imkansız ve mahiyeti bilnmeyen bir şey. Sevmek ve hoşlanmak başka, istemek bütün ruhuyla , bütün vücuduyla, her şeyiyle istemek başka... Aşk bence bu istemektir. Mukavemet edilmez bir istek!"
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Ağlama sakın çocuk ağlama ! Korkmayana zarar gelmez, bunu bil Sevgini hep söyle, saklama...
Edebiyat

B.Helen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·63 syf.·
31 saatte okudu
·
2018 33. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
"Artık herşeyi biliyorlardı. Aldatıldıklarını biliyorlardı; insanların ne kadar kötü olabileceğini öğrenmişlerdi..."
Edebiyat