Okuduğum ilk Agatha Christhe romanı ve sanırım son olur :) çok zekice ve gayet yalın anlatımı sayesinde okurken insanı yormayan ve merak duygusu uyandıran bir yapıt. Kırdığım 1 puan sadece fazla ürkütücü olup uykularımı kaçırdığı içindi. Cinayet romanı sevenlerin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum.
On Küçük ZenciAgatha Christie · Altın Kitaplar · 200643,7bin okunma